Hallå Kiruna !

Om ni tränar eller simmar på Nautilus....
DRICK FÖR FAN INTE VATTNET DÄR !

Var nyss och tränade en snabbis. Drack vattnet.
KLUMPAR i vattnet. Så äckligt.
Jag sprang och spydde på en gång.
Usch ! Vad var det i vattnet ?
Mår ännu psykiskt dåligt av det.
Jag hatar sånt här. Det är fan det äckligaste som finns.

Berättade det till dom som jobbar där
och sa att det inte var så himla trevligt....
BLÄ ! Jag som just tagit års-kort där. Bra Lisa, bra.

-Så drick inte vattnet där. Det där önskar jag inte
ens min värsta fiende.. Inte för att jag har nån, men ändå.
Ni fattar hur äckligt det är va !?

Jobba strax. Får se om jag kan få i mig nå mat innan dess...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0