hej

Guuuud vad aktiv jag skulle vara här idag då !
Vill så gärna bjuda på bilder men det finns inget att bju på.
Blev så "läskad" när t om Nina hade alldeles färska bilder
på sin blogg.... Måste väl lämna in min kamera då så jag kan fota..
Mig själv om inte annat, det är ju en vacker syn så varför inte :p
Nää, nu överdrev jag. Känns alltid som att man måste förklara sig på
bloggen för alltid finns det nån jäkel som lägger märke till allt och inget.
Just när man är oseriös också. Jag är ju dålig på att skriva,
kan ju inte skriva så ni som inte känner mig förstår vad och hur jag menar.
Okej, mitt fel. Inte erat. Men ändå. Ni förstår.

Ett ordspråk eller nått sånt, hoppas jag minns den rätt.
Läste det som hastigast när jag var på dass ;p

Man behöver inte förklara varför man tycker om päron




Kommentarer
Postat av: lotta

haha du har läst den där boken i byn, den har jag också läst.. den på toa:P

2010-01-06 @ 22:25:53
Postat av: lisaaaaascchhh

haha jaa, jag skrev ju att jag läste den på dass, semo :p

2010-01-07 @ 07:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0