I miss you

Har glömt att svara på kommentarer här på senaste.
Ska bättra på mig. Jag känner mig så otrevlig och dryg
när jag inte svarar på kommentarer. Det är inte det jag är
när jag inte svarar, jag glömmer eller orkar inte svara tillbaka för stunden.
Lat och glömsk va.
Det där blev klurigt men är ni inte allt för tröga så ska ni nog
förstå vad jag menar.

Jag har fått en finne på ena näs vingen. Hatar finnar.
Det är så fult. Ni andra får ha, de bryr jag mig inte ett
dugg om... Men när jag får en liten prick i mitt tryne så blir jag så syyyyr.

Läste just min lillasysters blogg och hon är i byn.
Jag blev lite sotis. Jag vill också.
Saknar min familj.






Jag älskar den här dagen, dom två sista bilderna.
Jag älskar bilderna vi fotade den dagen.
Vi hade kul. Jag saknar min by nu.
Jag saknar människorna där.
Ja, dom jag håller kär i mitt hjärta förstås : )



Kommentarer
Postat av: nina

mamma är så söt och troja är så ful! ha ha

2010-01-27 @ 22:07:39
Postat av: Anonym

tack Nina ;-) jo jag såg annorlunda ut på bilden...inte som jag, kanske mitt bättre jag he he

2010-01-28 @ 09:23:53
Postat av: Anonym

Saknar dig åsså Lisa, o Nina o Saga o Silas..ooo har ju bara träffat honom en gång för snart en månad sen...fasiken om jag inte tar ledigt nån dag nästa vecka...o ilar dit...maby tors- fredag + helgen där om ingen kommer till buuun

2010-01-28 @ 09:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0