Lördag va?

Hejsan. Idag är det lördag, trevligt va ?
Jag tycker att lördagar är väldigt mysiga.
Speciellt dom lördagar då man inte jobbar.
Gud vad mycket lördag det blev nu. Förlåt.

Tänkte skriva att mitt hem... men så kom jag
på mig själv, vårat hem börjar kännas som ett
hem nu. Det känns skita fint. Behöver bara
lite råd från min syster för såna där extra detaljer till hemmet.
Hon är duktig på att göra det fint.
Hon lär mig att tycka om nya saker
som jag tidigare tyckt var...fult eller konstigt eller bara ogillat tidigare.
Om hon kommer säga till mig att den där lila lampan
jag skrev om igår är fin så kommer jag också
så småningom tycka att den är fin.
Hon har den makten över mig. Men jag tror inte
att hon fortfarande hade kunnat be mig skita i badkaret och
att jag hade gjort det.
Ofta när jag inte vet vad jag ska säga eller göra i vissa
situationer så brukar jag tänka: vad skulle Nina ha gjort eller sagt?
Som när Tonys far var här i veckan och borrade upp våra
grejer så visste jag inte exakt hur dom skulle sitta, vilken höjd
och så, ni vet... Då tänkte jag; Vars är Nina när jag behöver henne !?

Ja... Jo...
Längtar tills jag får träffa och umgås med hela min familj.
Mommo & Moffa räknas också till min familj.
Saknar dom allihop som tusan. Saknar inte F:et, såklart.
han känns inte som att han tillhör till våran kärleksfulla familj.
Han är sin egen och passar inte ihop med oss som är så
fina och vackra både inombords och på utsidan : )
Haha, in your face fatso, fat paulie rolie olie !


Kommentarer
Postat av: nina

ja du ser ju vad det är för lampor jag satte i din varukorg på ellos sen........heeeeheeeeeeeee kanske lila lampor?

2010-01-24 @ 00:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0