måndag

Nu ska vi se...

Ska äta frulle strax då...


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad du har fina ögon ;-) Vad jobbar du för skift denna vecka?

2010-01-11 @ 14:37:23
Postat av: mama

aha, skrollade ner o såg att du är ledigt en hel vecka- vilket härligt jobb ;-)

2010-01-11 @ 14:39:47
Postat av: luckeboi

Dagens fråga: Vad ska du sommarjobba med i sommar? Om du ska göra det? :P

2010-01-11 @ 14:54:22
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: Borisjelic Sveriges mest besökta musikblogg

Va med på min tävling på bloggen :)



skulle va kul med många tävlande ;)

2010-01-11 @ 15:20:05
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/
Postat av: Tina

heheh jepp.. näe alltså man kan fota jätte fina bilder tex åt ena hållet, men skulle man ha sett åt andra hållet kan de se förjävligt ut ; ) fast ja , de såklart inte överallt.



Jo jag känner också att spaninen, de är som att åka till ett lite varmare sverige =) Egypten var händelserikt å spännande!! å att se pyramiderna och de, är ju riktigt cooolt. å föra att inte tala om att vara å dyka! De var ju som att vara i ett akvarium:D



Ja maten var bra...de blev rätt mkt hotell mat men.. å då kostade en pizza 25 egp, och de blir typ 30-35 i svenska kr. En hotellfrukost för 35, typ 40-45 kr.. men sen blir de ofta att dem ska ha dricks för allt.. så de blir rätt mkt extra..

taxi åkte vi rätt ofta å då betalde vi mellan 10-25 egp en väg till stan tex.

Stella hette ölen som var vanligast och kostade typ 15- 20 egp =) vattenpipa 15 egp kanske..

mc donalds åt vi en gång på, å då var det super stor läsk å strips, å de kostade kanske 40 egp.

en sjal kunde man handla för 20 egp, fotoalbum utan att pruta 65, en kattstaty och en annan staty fick vi tsm för 50 egp. men kom ihåg om de säger ett pris , säg minst hälften :D å annars börja gå vidare.. då kmr de sänka=)

sen säger dem hela tiden att dem älskar sverige!;)



1 egp = 1.4 kr tror jag..



men btw.. vi fick rejält dålig mage första dagen när vi kom hem..:( Inte kul! Magkramper och diarre, å så spydde jag en gång. :( å då försökte jag ändå udvika att äta saker som stått framme, å typ grönsaker osv. Men de flesta får vist magproblem av att vara där... jag är först bra nu typ efter en vecka tid..



Sen ska man väl helst vaccin innan man åker. de gjorde inte jag å har hört folk som inte heller gjort de. men de är bra..då ska man ha taghit 4 v innan resa.

2010-01-11 @ 16:02:24
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0