natt

Många gånger är Tony en sån tråkig lek kamrat..
Han vill aldrig lattja som vi säger. Nä, inget snusk.
Som idag när jag gjorde kalsong tricket på han.
Han bah sluuuta.
Jag bah men se, man får aldrig busa !
Han bah men nää inte när man gör så man får ont.

Åååh, vad jag saknar att bo med mina syskon på heltid ibland.
Vi hade ofta fighter, riktiga och uppgjorda.
Dom tål smällar mer än Tony.
Kul att brottas runt ju.

När jag lattjar och retas med Tony med en liten smäll på armen
så måste jag alltid sluta för han får så oooont.
Buhu sad girl.
Så säger jag irriterat, fan mina syrror tål mkt mer än dig !
Klenfis. Bli en man och tål lite smällar.

Jag & Lotta hade en liten lek-fight här för ett tag sen i byn.
Båda blev snabbt utmattade haha...
Förr var man lite mer uthållig i sådana sammanhang.

Nu ska jag kolla tv och sova.
G´natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0