Små små händer....



Läste lite Hänt Extra inatt.
Jag tycker det är jätte äckligt när män har små händer.
Det ser så fel ut. Det är bara äckligt !Jaja, det kan Andreas Carlsson inte rå för,
ingen kan ju rå för det, jag kan ju tex inte rå för att jag
har en fet rumpa som bara vill växa och växa. Jaja att den växer
kan jag väl rå för då.

Men allvarligt talat, kolla in mannens händer !
Det ser ju inte klokt ut. När jag såg det så tänkte jag bara "iiiuuu, bläää"
och gjorde en ful grimas.
Han ser ju ut att ha mindre händer än sin son.... :s
Å andra sidan, det kanske bara är just på den här bilden
hans händer ser ut att vara så där små...och äckliga.

Hoppas bara, för hans skull, att det där om att
män med små händer har en liten...... ni vet.
Äh, jag skriver det: KUK !
Alltså om det är så, så med hans händer kan han
ju inte ha mycket att erbjuda...
Han är ju inte ens snygg.


Kommentarer
Postat av: peka

Men fy det såg riktigt läskigt ut faktikst.. och hoppas för hans skull att det inte stämmer XD

2010-01-28 @ 17:24:27
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0