soffan vs sängen

Skulle sova i soffan inatt med men det var inte alls
så skönt att ligga där som dom andra nätterna.
Jag kunde inte somna. Så jag återvände till till sängen,
till min älskling. Gud vad han tar plats i sängen,
hade nästan glömt det. Torsdag-fredag var senast vi sov i samma säng.
Det var så skönt att sova i sängen igen. Men när jag vaknade
så trodde jag att jag var i soffan och var helt förvirrad.
Men kommer bli att sova i soffan igen efs Tony troligen inte
kommer komma hem till sovdags idag... : (

Längtar till helgen när vi båda är lediga.
Känns som evigheter sen.


Nä, NU frulle.


Kommentarer
Postat av: Tina :)

niiiice =) men de lät ju bra!

2010-01-13 @ 14:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0