torsdag morgon

God morgon.
Jag har vaknat typ 20 över 7 idag.
Värsta sov morgonen...
Jag har drömt jätte knasiga drömmar.
Vars får jag allt sjukt ifrån ?
Hur kommer jag ens på att drömma om allt det här knäppa ?
I slutet av drömmen hade mommo ont i hjärtat
och jag lyssnade och kollade så att hon inte skulle försvinna, hemskt.
Drömde att Fia hade tatuerat "läskiga" tatueringar som hon sa.
Typ nått kryp på bröstet, jag tror jag skulle göra nått liknande...
Mm, skit snyggt, verkligen.

Igår blev det ändå sent innan jag kom i säng...halv nio...haha
Fick sån där panik - ååh, jag måste somna, klockan är ju jätte mycket !
Jag har blivit helt knäpp. Hur ska jag orka jobba till 21 ikväll !?!?!?

Blev av med sängen igår också, äntligen !

Nu ska jag.. kika lite tv och ligga under mitt sköna täcke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0