foto-ångest

Har framkallat lite bilder. Det var på tiden.
Har tänkt göra det i ganska många år......
Sega Lisa. Jovisst.

Tog bara några stycken för att tebba och skänka bort.
Sen när dom kommer hem och jag beställer fler bilder så
blir det att köpa album och klistra och greja, kul !
Den biten saknar jag väldigt mycket från skol-tiden, klippa, klistra & klottra.

Jag har säkert tusentals bilder på datorn, paniiiiik.
Men alla är såklart inte värda att bli en riktig bild utanför datorn.

När bilderna kommer hem till mig så ska jag gå igenom vilka bilder från datorn som
ska få komma på foto papper.... Den biten ser jag inte framemot....
Men lika bra att ta tag i det och få det gjort nu än att vänta några månader/år till
då när det hunnit bli hundratals fler bilder.
JUST DO IT !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0