God morgon

Idag ställde jag klockan att ringa 8.
Snoozade ca 30-40 minuter, sen upp och hoppa.
Jag måste sluta vara en nattuggla. Jobbar ju förmiddag
torsdag och fredag, så det kan vara en fördel att stiga
upp i tid så jag kanske somnar lite tidigare och är utvilad när jag jobbar fm.
Sen är jag ledig helgen och efter det börjar natt jobbet....
Jag avskyr verkligen att jobba natt. På natten vill jag vara hemma
och sova brevid mitt söta troll. Jaja, det gäller ju bara en vecka, men ändå.
Jag gillar inte att hålla på att vända fram och tillbaka på dygnet hela tiden.

Jaja... Idag ska jag väl inte göra ett skit innan jobbet.
Eller städa ska jag väl göra. Kanske tvätta kläder också.

Sen ska jag bara glo tv och sitta vid datorn. Häääärliga tider.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0