Ja morron

Go morron.
Idag vaknade jag klockan 12. Jäkla vad jag sovit.
Men somnade först vid 3 så jag har ju inte sovit massa timmar för de.
Har inte sovit så gott inatt. Ångest+mygg= går inte att sova.

Ångest för att jag börjar jobba imorgon igen. FYFAN !
Jag har verkligen ingen lust. Jag vill bara vara ledig och ha de skönt.
Slippa höra saker jag inte har något att göra med. bla bla bla.
Som sagt, min hjärna hade behövt vila minst 1 vecka till.
Jag orkar inte. Mitt psyke orkar inte. Jag kommer kollapsa.

På tal om något helt annat. Min feta finne är nog kläm mogen nu.
Ska klämma den snart om det inte gör allt för ont.

Idag lämnar jag mertajärvi för kiruna. Inte kul !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0