Jävla snygga jag

Då vart det kväll.
Det har varit grått och mulet hela dagen men nu
för en stund sen kom solen fram.
Orkar man ens ta sig ut ? Njäääe...
Myggen ni vet. JAG VET jag tjatar om dom hela tiden
men det är ju för att dom är förjävliga. Förstörare.
Dom förstör sommaren här uppe i våran fina by. TYVÄRR !

Lite bilder jag just fotade med datorns inbygda cam.











Visst är jag snyyyyyygg!?
Het som solen.
Har fått en finne på hakan. GRRRR !
Sista bilden, inatt fyllde Nina i min tatuering med tush.
Kul att färlägga ibland :p
Men nä. Färg tatueringar är inget för mig, men snyggt som
tusan är det. Men inget jag vill ha.


Kommentarer
Postat av: peka

Men åå jag har inte ens sett din tatuering! (eller?) jaja snygg var den iaf :)

Färg är ju fint, men det bleknar ju..



Håller med dig om myggen, dom förstör sommaren i byn, det är därför jag inte vill åka dit på sommaren :(

2010-07-10 @ 20:47:41
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Lisa M

Tack. Jag tror nog inte du sett den : ) Färg är fint, men inget för mig : )



Men å andra sidan kan det vara en bra anledning att vara här, man kan skylla på myggen när man inte orkar gå ut ; )

2010-07-10 @ 22:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0