lycka

Trött, trött, trött.
Längtar till nästa vecka. För då är
jag ledig och antagligen inte lika sliten och trött.
Nu är jag bara så trött och seeeeeeg.

Kläderna jag beställde igår kommer redan nästa vecka, wiihoo !
2 par underkläder kommer lite senare v 32. Nu är det v29.
Men det gör inget, allt annat kommer ju redan next week lixxxåååååm.

Jag tycker det är så trist att vara i kiurna.
Jag trivs här ändå, men ändå trivs jag mycket bättre
till exempelt i Mertajärvi. Speciellt nu när det blivit förändringar i
det blå huset. GILLA !
Där spenderar jag hellst min lediga tid med min familj och
med deras barn och respektive.
Sen gillar jag att flänga omkring när jag är ledig.
Bara åka nånstanns över en helg gör så mycket för mig.
Jag trivs som sagt här i Kiruna. Jag trivs faktiskt jätte bra här.
Men det är så otroligt skönt att komma iväg också.

Det spelar egentligen ingen roll vars jag är.
Det viktigaste i mitt liv är att jag får vara med
dom människorna som betyder mest för mig.
Det är ni som gör mitt liv meningsfullt och guldvärt.
Det är ni som gör mig lycklig. Ni är meningen i livet.
Fast jag gnäller över saker jag vill ha och ändra på så
är ni ändå alltid miljoner gånger viktigare än det.

Nu känner jag att det är verkligen dags för mig att köpa
nya glasögon. Mina är försvunna sen en tid tillbaka.
Bokstäverna flyger omkring och sitter inte på sin plats.
Måste skaffa nya brillor.

Tack & hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0