mer svammel

Jahapp... Vad ska jag berätta nu då?
Jag vek nyligen in lite tvätt, handukar.
Resten av tvätten tar jag senare.

Jag hade behövt sola. Jag vill ha färg, jag vill inte vara vit som ett
lakan med fula prickar på. Fräknarna ni vet.
Kanske tar jag mig till låssas solen ikväll efter jobbet om jag orkar.
Fick en till finne igår. Kuuuuuul. Eller inte. Vilka problems jag har, jag vet.

Ni ska veta hur tjurig Tony är på morgonen. Inte så farligt när
han fått sova sina skönhetstimmar. Men annars. Autch !
Han pratar knappt, är stirrig, pratar man med han så får man bara tjuriga svar.
Så kollar han på en som om man vore dum i huvvet.
Tidigare kunde jag bli irriterad när han var så på morgonen.
Men nu har jag accepterat att han är sån på morgonen en stund.
Jag har själv haft världens hemskaste morgon humör förut.
Och mitt humör var 25resor värre än Tonys, så jag ska väl inte säga så mycket.
Det går ju över när man kvicknat till lite :D

Ååå, jag längtar jätte mkt tills bilderna kommer !
Jag känner mig som ett barn några dagar innan julafton.
KOM NU !

Nu ska jag ringa min storesyrra.



Ny-bastad och sexig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0