natt

Idag har jag haft en ganska dålig dag. Eller det började förra natten,ångest,ångest,ångest. Idag när jag kom hem efter att ha varit ute så började jag gå fram och tillbaka i köket,de kändes som att jag skulle bryta ihop och falla ner på golvet. Jag gick till sängen och la mig i fosterställning,grät en skvätt medans min sambo tröstade mig. Det gick snabbt över och känns bättre nu. Jag kände att jag behövde skriva om det så jag får ut de ur hjärnan. För ett tag iaf. Dom här dagarna har blivit färre men kommer på besök då och då. Alltid lika oväntat. Ni kanske tycker att jag skriver lite väl privata saker ibland men det tycker inte jag. Eller kanske jag gör de, men det gör inget. Ni ska veta att det är (såklart) jätte mycket jag inte berättar här fast jag ibland skriver om något så här personligt. Men för mig känns det bra. Efteråt känns det alltid som en lättnad. Sen kanske de finns någon som brukar känna likadant och då kan de vara -kul- att läsa om det. Nä, nu ger jag upp. Jag tappade bort mig för längesen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0