RövLisa

Jag sitter i en blå skinnfåtölj och har en påtvingad sekreterare.
Hon kan ej stava oj nu sa sekreteraren nåt utan lov.
Nina är min sekreterare.

Hmmm
Hihi

Vi harvarit och prommat för en stund sen
meh nu säger du som jag gör(heh?)
heeeeeeeh kan du göra det ljudet? heeeeeeh

äääähäääh

hästgnägg

Ja vi var ute och promenerade
det var fint väder
väldigt skönt
men dom där
helvetes
jävla myggen!
förstörde hela jävla turen.
Fotade lite grann med min kamera, men eftersom det inte gick att stå stilla alltför länge eller jag menar det gick inte att stå stilla alls, jag, fläskLisa, Rövlisa, fläskröv LISA! vartvungen att springa från dom där helvetes mygglorna nej det sa jag inte nej det skrev Nina ja jag alltså äh lista ut själva nääää men Nina DET BLIR FEL!!!hoooooojja..det sa jag inte! hoff, jag sa hoff.

Notis: nIna ska kolla upp bruten svanskota på google.

vem bryr sig?
ja den som älskarNina bryr sig.

Hoff lisa dra.

öööh

meh
Niiina!

tystnad sveper förbi

Nu kom stanken

Uäääää

Det är en äcklig pojke som
men nina jagvill inte skriva så!

nu kom min "söta" lillebror
ameh inte så
jag som stod för " "
nina alltså
sebbe är inte söt
ha ha
han är visst söt
ja nu räcker det.

snart kommer en exklusiv intervju med lisa.

återkom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0