YEEEEEEEEEEEEEEEEEEES !

Mina bilder från fuji kom idag, YES YES YES !
Gissa om jag blev lycklig? Gissa om jag ÄR lycklig?
Gud vad det är enkelt att göra mig glad och lycklig.

Bilderna var såå fina så fina. Mycket vackrare irl ;p
Det är en helt annan känsla att kolla på bilder
som man har i handen än när dom är i datorn.
Tillochmed fast jag sett dessa bilder 100 tals gånger
så granskade jag dom som om det var första gången jag såg dessa bilder.

Jag beställde bilderna på tisdag och dom kom idag
och kvalitén var bra. Från extrafilm beställde jag i måndags
men dom bilderna har inte kommit ännu.
Fast där har jag beställt några förstorningar, så kanske därför
det går lite saktare. Nu längtar jag ÄNNU MER tills dom bilderna också
kommer hem. Come to mama !
Hoppas dom kommer imorgon....



Där ligger några dubbletter som jag ska ge bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0