byn och en försovning

Det ska bli skönt att åka till byn ihelg, ska ni veta.
SÅ JÄVLA SKÖNT !


Jag försov mig idag (!?!?!?!) för första gången på över 1 år.
Vill nästan säga 2 år..eller kanske t om 3?
Jaja...
Jag som är så flitig på att stiga upp i tid.
Jag är fortfarande chockad över att JAG försov mig.

Jag började 7 imorse. Jag hade klockan att ringa vid 05:30.
Vaknade av klockan. Tony gick tidigare till jobbet- för OVANLIGHETENS skull.
Jag snoozade. Sen måste jag ha släck larmet, jag minns inte.
Vaknade, kollade klockan, 07:14. Jag bah, fan jag försov mig lite.
Troode att klockan var KVART ÖVER SEX.
Jag gick på toa, duschade.... sen började jag väl vakna och tänkte,
vad var klockan egentligen ?
Kollade igen, då var den 07:nånting. DÅ först fattade  jag att jag försovit
mig jävligt länge. Ringde jobbet och sa att jag råkat försova mig.
Men det var okej. Jag är ju alltid annars i tid. Men ändå.
Jag är fortfarande så irriterad över att jag försovit mig imorse.
Det stör mig så fruktansvärt.

Sen igår kväll låg jag bara och funderade....
Tänkte att om jag nångång söker nytt jobb kan jag tex skriva/säga
att jag inte är en sån som försover mig... Att jag inte gjort det en endaste
gång på över ett (två, tre?) år... bla bla bla... In my face ! Eller hur?
Så jävla typiskt....
Vette fan om jag törs somna in inatt. Tänk om jag börjar försova mig
jätte ofta? O, fy fan. Då ber jag chefen ge mig sparken.

Byn imon var de ja !




Kommentarer
Postat av: Anonym

helt OTROLIGTTTTTTTTTT försovning. hur fan kunde du din slarver?? nä var vaken hela nätterna så det inte händer igen. sov gott.

2010-06-10 @ 18:10:15
Postat av: Lisa M

Ååh, jag blir så irriterad på människor som går omkring och skriver såna här trevliga kommentarer... när dom är anonyma, vad är vitsen ?

Jävla idiot, läs inte min blogg då om du bara stör dig på mig. FUCK YOU

2010-06-10 @ 19:03:39
Postat av: Jävla idioten

det är ingen som stör sig på varken dig eller din blogg, du överreagerar. en del har en annorlunda syn på humor kan vara torr eller dålig men ingen vill dig illa. Synd att du inte såg ironin i det hela.

2010-06-10 @ 20:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0