Byn

Har kommit till byn för nån timme sen.
Har haft fullt upp hela dagen, har inte ens hunnit vara ute så mycket.
Typiskt när det har varit strålande väder ute.
Men nu är jag så trött. Har bara sovit ca 3 timmar inatt....

Sista gången jag kollade på klockan var hon halv 3. Steg upp halv 6.
Har inte varit speciellt trött under dagen. Nä, var inte alls trött under dagen.
Men när vi satte oss i bilen mot byn så smällde tröttheten till. Som faaan.
Har inte varit trött, men jag har sett på mitt ansikte att jag varit trött.
Mitt nylle fick helt enkelt inte sin skönhets sömn. Man blir vacker av sömn.

Imorgon är det midsommarafton. -Jaha.
Ska inte göra något speciellt. Bara vara.

Just nu hade jag velat spela sims 3. Är i period.
Började för några dagar sen och funderade på att spendera mina
3 lediga veckor framför datorn med sims... Ingen dum idé, eller hur?

Nä, nått ska vi hitta på. Nånstanns ska vi ju åka.
Men den stora frågan är VARS ?

Nå nå... Höres !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0