inget alls

Jag har långtråkigt.
Ska strax hoppa i duschen. Det kan ju alltid vara skoj ; )
Höhöhöhöhöhö
Ska självklart inte tvätta håret.

Sen ska jag göra mig mänsklig och sätta lite kläder på min nakna kropp.
Är naken under morgonrocken. Usch, vilket äckel jag ääääär.
Sover naken. Kläder i mitt sovande stör min sömn.
Så därför är jag naken under min röda betty boop morgonrock.

Vad finns det mer? Är skönhet allt du bryr dig om?
Så säger dom i en film, Svanprinsessan.
När Svanprinsessan undrar varför prinsen älskar henne..
Han bah; Men... du är så vacker.
Då säger hon, Vad finns det mer ? Är skönhet allt du bryr dig om?
Så blir hon sur och går därifrån.
Ja... Jag vet inte.
Sen sången: Dag efter dag är det enda han gör är, öva ! öva !
Se den, haha ; )

Sen en bild på vackra underbart snygga jag:

Sötnos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0