Jag köpte en ny lampa

Så där ja, då var jag en lampa rikare. 199 spänn, det är ett bra pris.
Helt okej.
Tänkte att den skulle bli för maffig för att ha i köket brevid
dom stackars spinkiga, döende blommorna men jag gillar
min nya lampa skarpt. Måste ändå köpa nya blommor till köket.
Det ser ju för jävligt ut med dom där spink råttorna.
Jag har ställt dom så nära varann så att dom kan hjälpa
varandra att hålla upp deras blad. Ha ha, jag har då inte gröna fingrar.




Har likadana blommor i tv-rummet, men dom mår hur bra som hellst.
Well, well....


Kommentarer
Postat av: nina

hhaaa nähä en ny lampa jäkla lamp och burk kärring!

och dom andra blommorna "mår hur bra som helst"

2010-06-16 @ 20:26:19
Postat av: mam

har du provat byta blomjord? jorden blir ...höö nu tappade jag ordet..jorden blir..hmm fattig..inte vitaminfattig men vadheterdetnu...näringsfattig el nåt sånt, ska själv byta på mina skrangliga en vacker dag:-)släng inbe, prova byta jord o se om dom piggnar till

2010-06-17 @ 09:36:18
Postat av: Lisa M

jaa men det är kul med lampor och burkar ; )



Vette tusan om jag orkar börja hålla på med dom där blommorna :p vi får seee

2010-06-17 @ 15:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0