Jävla mygg !

Inte nog med att jag fick ett myggbett på stortån igår.
Å nej, självklart vaknade jag upp idag och kände att det var
svullet under mitt öga. Har fått ett myggbett under högra ögat under natten.
Att jag inte märkt något...
Ja, så jag ser ut som en ner supen gammal alkis kärring.
Det hade inte gjort nånting om det bara SÅG stört ut men nu är
det så att det känns också. Det känns som att hela min högra
ansiktshalva är helt sne, sen känns det som att jag ser ut som ett riktigt missfoster också.

Jag har lite av en o-turs dag idag.
Jag har redan hunnit få myggbettet under ögat.
Slagit tån i en stol.
Slagit knät i ett bord.
Slagit huvudet i ett skåp.
Vad ska hända här näst?
Jag är öppen för förslag och väntar mig det värsta.

Jaja, svullnaden var värre innan. Den har sjunkit lite
med hjälp av fryst förpackning av... vad det nu var och en gurkbit.

Bild bevis.
Imorse:


Alldeles nyss:


Jag måste nog gå och sminka mig nu så jag kanske ser lite mänsklig ut.
Och om jag tror att jag ser mänskligare ut kanske mitt undermedvetna tror
att jag gör det så glömmer jag kanske bort mitt miffo bett under ögat och då
kanske det slutar störa mig och min syn ?


Kommentarer
Postat av: mäm

du är jätte fin- med eller utan myggbett- med eller utan smink!!! Så det så

2010-06-27 @ 22:28:08
URL: http://gwm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0