måndag

Efter 9 dagars ledighet så är det åter dags för jobb.
Börjar 14:30.
Det känns tungt. Jag har ingen lust. Vill allra hellst
bara ligga hemma i min sköna soffa med mitt sköna täcke och kolla film.
Det gillar jag. Men jag vet att när jag kommer till jobbet så
tänker jag inte så här. Då känns det helt OK.
Men jag har alltid lite ångest när ledig veckan är slut.
Men den ångesten försvinner direkt jag är på jobbet igen.

Nu ska jag skriva hur jag jobbar i veckan för mina systrars skull så
dom slipper fråga jämt och ständigt :

Måndag: 14:30-21:00
Tisdag: Samma som ovan
(men hoppas verkligen att jag kan byta med någon till fm)
Onsdag: Samma
Torsdag: 07:00-15:30
Fredag Samma som torsdag

-LEDIG helgen, sen börjar natt veckan.

Jag drömde att jag sjuk skrev mig för att jag var så trött.
När jag vaknade hade jag ont i halsen när jag svalde. Irri.
Men jag sjukskriver mig absolut inte för såna små saker.

Nu ska jag ta bort geggan jag har i mitt ansikte.




Kommentarer
Postat av: nina

fin sjal, samma(ja) som jag har!

2010-06-07 @ 15:22:53
Postat av: lisa m

haa haaaaa haaaaaaaaaaaaaa :p tjuv

2010-06-08 @ 09:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0