Mycket lillasyster & storesyster

Hej hej hallå dagboken !
Som Bert Ljung säkert hade skrivit.

Jahapp. Sitter här och väntar på att min lillasyster ska bli klar.
Hon har duschat här för hon hade bara kall vatten hemma.
Har sett på facebook att det är jätte många som drabbats av det.
Inte vi i af. Hoppas vi slipper sånt strunt.
Vi ska ut och äta. Vet ännu inte vars. Jag ska bjuda henne,
för jag är en så himla snäll, omtänksam och genom go´ syster.
Först bjussar jag på mitt vatten sen på mat. Kan man bli snällare?
Ha ha ha, skämt åsido.

Sen ska vi väl ner till våran storesyster.
Min lillesyster och storesyster har varit lite o-vänner.
Eller lillasyster har varit sur på storesyster.
Hahaha, jag kan bara skratta åt det.
En av alla roliga saker med att ha syskon är att
man ibland blir som när man var liten.
Som nu när min lillasyster är sur på våran storesyster.
Det är för att storesyster berättade vad som skulle
hända i senaste Grey´s anatomy avsnittet som lillasyster inte sett.
Ha ha ha. Hoppas l-syster kan förlåta s-syster för det ; )

Men visst är det jävligt irriterande när någon säger vad som ska
hända i en film eller serie!?
Man har lust att halshugga personen.
Och det är inte första gången store syrran skvallrar vad som ska hända.
Hon gillar nog att retas så man blir riktigt sur.

Så jag hoppas att lillasyster blir klar snart för jag är vrål hungrig ! ! !






Mina älskade syskon ♥ (och jag ) i ålders ordning.


Kommentarer
Postat av: mamma

blir nästab tårögd...mina vackra älskade barn;-)

2010-06-22 @ 19:34:43
Postat av: mamma

ååååå, mina vackra älskade barn;-) <3

2010-06-22 @ 19:38:11
URL: http://gwm.blogg.se/
Postat av: peka

Nä Lisa nu måste jag faktikst säga nåt, det heter storAsyster, inte storEsyster :P

2010-06-22 @ 22:21:52
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Lisa M

ja vi är gudomligt vackra ; )



Man kan visst säga storesyster.

2010-06-22 @ 22:24:10
Postat av: nina

jag sa inte vad som skulle hända jagtänkte ju lura henne så hon trodde att det skulle hända så hände det inte

2010-06-23 @ 16:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0