ångest

Jahapp. Då har jag sovit bort hela dagen känns det som.
Det blev visst en jobbig återhämtning av förra veckans natt jobb.

Inatt vaknade jag av någon slags panik ångest.
Mitt såriga finger gjorde så ont, öron propprna gav mig panik och
gjorde så jag kände mig instängd och att jag sov gav
mig också en känsla av panik. Det var helt sjuk.
Jag hoppade upp ur sängen och var helt hyper. Yrade omkring
i lägenheten. Salverade händerna. Pinkade fast jag inte ens behövde.
Funderade varför jag satt på toaletten. Sen tillbaka till sängen och fattade noll.
Lugnade ner mig och somnade om. Sov gott resten av natten.
Ja jag är ju knäpp.
Imorgon måste jag sätta klockan att ringa så jag inte sover bort hela dagen och
så att jag sen vaknar tidigt. Får ångest av att sova så här länge ! USCH !


Men skönt var det att sova.


Kommentarer
Postat av: mossan

Det är säkert inte lätt att "vända" om efter en veckas nattjobb- fråga Sebbe ;-/ Kramar till dig, älsakr dig:-)

2010-03-10 @ 16:19:15
URL: http://gwm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0