bilder

God morgon med barn program.

"Lisa, får jag fota?"

Skit söt Lisa på morgon kvisten.

Gården.

2 nötter.

Pigan bakar.

Jag har inte latat mig om det är det ni tror.
Har snöslungat mommos och moffas gård - träningsvärk.

Mommo tänkte bli miljonär. Men inte den här gången heller.


Jag sitter i kälken med Silas.


Jag har även skottat ner massa snö från mommos & moffas tak.


2 av mina syskon är obotliga data nördar.

En dag blev Nina, helt plötsligt en väldigt färg glad prick.

Hon har inte heller bara latat...




Så där ja. Inte så märkvärdiga bilder.


Kommentarer
Postat av: mämsen

Hej ;-) va kul att se vad ni sysslat med då jag jobbat o slitit som en ..... råtta

2010-03-30 @ 19:34:45
URL: http://gwm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0