byn

Vi har just kommit in.
Vi har varit ute nästan hela dagen och så har vi
varit hos mommo och moffa. Rolig dag.
Solen har varit framme heeela dagen. Det enda är att
det har blåst lite kallt. Men det är inte hela världen.
Det hade gärna fått vara vindstilla men å andra sidan så är det
fortfarande bara mars så man kan inte begära så mycket mer.
Det är ju ovanligt varmt för att vara mars lixom.
Snart är det april och jag förväntar mig att det kommer vara
strålande väder dom veckor jag är ledig. En vecka av tre är jag ju i Egypten.
Så värme vore jag få ; )
Tänk så råkar det bli oväder just när vi är där? Säkert !
Bara för att det är jag....

Snart dags för god jävla mat: Kött & makaroner.


Kommentarer
Postat av: mam

...fast Sebbe hade ju gjort kött o makaroner, men köttet tog slut när jag gav Saga en portion

2010-03-26 @ 10:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0