låt mig vara frisk

Snart ut och jobba natt igen.
Förra natten, första natten gick bra fast jag vaknade så
tidigt på morgonen.
Somnade gott i soffan med teven på (vakna med the voice så klart)
Men sov som vanligt, när jag jobbar natt, jätte lite.
Fick i af ihop 4 timmars sömn, men det räcker gott och väl.
Imorgon ska jag försöka sova lite längre.

Min lillasyster har åkt på magsjuka. Blä. Hemsk sjukdom.
Hon var ju här igår... Hoppas hon inte hade viruset redan då.
JAG VILL INTE BLI SJUK. Hatar magsjuka.
Hoff när det sprutar från alla håll (hål, hihi) och kanter. USCH !
Och vill verkligen inte bli sjuk så jag inte kan jobba natt.
Det betyder mkt minus i kontot nästa månad.
Pengar vill jag ju ha så mkt som möjligt av : )

Så gode Gud, gör så jag inte blir sjuk.
PE ÄL ZÄTA !

Har blivit tradera galen igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0