råååsa

Idag klockan 21:30 är det Solsidan. Kanal 4.
MISSA INTE !


Hittade mig lite rosa prylar till toaletten. Hihi.
Jag blir så lycklig av att shoppa.
Allra hellst kläder och fina saker till vårat hem.
Det är ett rent nöje. Jag älskar det. En hobby kan man kalla det.
Det är så kul. Hur kan det vara så kul och underbart ?
Det förstår jag inte riktigt. Men underbart är bara förnamnet.

Hittade ett dusch drapperi, toa matta och två små handdukar.
I rosa. Min (okej våran) toa ska få vara rosa. Annars har jag bara
den där rosa blomman jag köpte för någon dag sen, som är rosa.
Lite rosa måste få finnas i varje flickas hem.



Som ni ser så blir det lite för mörkt för min skräpiga kamera mobil att
fota i mörka toaletten... Så färgerna gör inte riktigt sin rätt.
Fint blev det : )


Kommentarer
Postat av: nina

kom ihåg vem som fann pricken åt dej :D

2010-03-12 @ 21:01:55
Postat av: lotta

looking good :)

2010-03-13 @ 10:10:22
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: mam

Snajsigt ;-)

2010-03-13 @ 16:29:31
Postat av: Lisa M

joo : )

2010-03-13 @ 19:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0