sista natten

så skönt, imorgon när jag vaknar är jag ledig. Eller jag är ju ledig när jag slutar men när jag vaknar behöver jag inte räkna ner timmarna tills jag ska jobba igen. Tidigare idag har jag varit väldigt deprimerad. Det kommer ibland då och då. Ångest. Djup ångest som gör så det känns som att den äter upp mig inifrån. Jag har mina perioder. Men allra värst blir den under pms veckan. Sju resor värre. Jag tycker så synd om tony som måste trösta mig,ja flera gånger/dag när det är som värst. Jag är så glad över att han alltid ställer upp. Han finns alltid där. Alltid. Så gungar han mig tills jag slutat gråta. Han är så fin. Jag förstår inte hur han orkar med mig. Men det gör han. Just nu känns det bättre. Men det brukar det göra när jag jobbar. Hoppas det inte kommer tillbaka imorgon..igen. Jag blir ju själv så less på mig själv när jag får ångest. Men det har blivit bättre. Men det är en tung ångest när den väl kommer. En gång satt jag i duschen,grät,gungade fram & tillbaka. Försökte sluta gunga men det gick inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0