Sportlov !

Nu har jag också sportlov. Härligt härligt.
Jag har i af börjat denna dag med att sporta.
Eller sporta och sporta kan man ju egentligen inte kalla det.
Men jag var i af på badhuset med min lilla söta piga Saga.
Vi plaskade i vattnet, mina systrar, Silas och Tony kollade på.
Badkrukor.
Men vi valde verkligen fel dag/vecka att gå på.
Det märks att Kirunas ungar har sportlov.
Badhuset var fullt av snor ungar. Hoff det var alldels för
många barn på samma plats för min del. Ville knappt kliva i
barn poolen som var smockfull med barn. Dom pissar ju i vattnet.
Nog vet jag. Been there done that.
Men sen gick jag och Saga till stora bassängen, där hade vi mycket
roligare än i den lilla bebis poolen !
Screw you bebis pool.

Nä, ska ta med pigan en annan gång när det inte är sportlov.
Ska ta med henne på bowling också. Jajjemänsan.
Du hör det Nina ? Att du vet den.


Obs! Gamla bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0