tissar, pattar, bröst, rattar och thai mat

Tog en kvälls promenad med dom 2 fula styv systrarna och den
rosa barnvagnen som lille Silas låg och sov i.
Måste säga att min sportlovs vecka började riktigt flitigt ; ) hoho..
Flitigt för att vara jag. Okej !?
Men jag tror minsann att det blir både gym och sim imorgon på kvälls sidan.
En av mina bikinis kom idag så jag känner att jag vill se snygg ut i dom.
Haha, lycka till Lisa... :p
Och jag hinner inte och har tyvärr inte råd att sätta sillicar innan Egypten resan.
Jag har så stor rumpa och så små tissar så kroppen i hel het skulle
se bättre ut om pattarna var lite större. MEN tycker fortfarande att det
är snyggt med små bröst men det passar som sagt inte till min
stora häck och mina tjocka ben. Tyvärr. Sorgligt men sant.
Så större rattar måste jag köpa. Och stor och maffig rumpa ska man ju ha !

Jag och min älskling hämtade hem thai mat idag.
Jag tog vår rullar med ris. Guuuuud vad gott det var.
Jag älskar krispig mat. Förra året var första gången jag
käkade thai mat och var inte över förtjust i det då men nu
tycker jag att det är oerhört gott. Där vågar man smaka på
alla olika sorter. Varje gång jag käkat thai mat har jag tagit olika.
Så idag var det kanske femte gången jag åt thai mat.
Nästa gång kommer jag ta vårrullar igen. Är sugen på det nu också...

Dom säger att, när vi åker till Egypten kommer dom inte
tro att vi två är turister....

Stockholms resan i somras. Här åker vi finlands färja.
Längtar till nästa äventyr.



Kommentarer
Postat av: Nina

Det är bara du som ser din feta röv trägskalle:P du är ju jättesmal.



Hahahah du och Tonne ni är så gulliga utlänningar :)

2010-03-09 @ 10:08:59
Postat av: Anonym

Jag håller med nina. I båda punkterna ;)

2010-03-09 @ 11:19:01
Postat av: Anonym

//lotta

2010-03-09 @ 17:22:29
Postat av: Lisa M

Haahaaa : ) Men ni förstår er inte på min röv.

2010-03-10 @ 01:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0