tråkigt måste

Idag måste jag lämna byn för lilla skit staden Kiruna.
Jag hade gärna varit här i byn tills vi åker till Egypten.
Men jobbet kallar. Men det är bara 5 dagar. Sen är jag ledig helgen i af.
Sen en veckas natt jobb, efter det bär det av till utlandet. Fy faaaan vad skönt!
Jag kommer njuta av varje sekund där nere.
Kanske blir jag kvar där. "Missar" flyget hem. Så startar jag eget där
och bor där resten av mitt liv. I värmen. Härligt.

Nu ska jag sluta drömma mig bort och kanske gå ut i snö vädret.
Snön har vräkt ner hela morgonen.

Ni har väl inte glömt bort att vrida klockan 1 timme framåt?
Jag blir alltid lite små deppig när man blir bestulen på 1 timme.
Eller det är så det känns i af. En timme mindre ledig den här veckan.
Vaknade lite efter 7 imorse. Vilket som förvandlades snabbt till lite efter klockan 8.
Snopet va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0