älskar dig - för alltid !

Snart är det nog dags att ta farväl av min toffs. (ångest!!!)
Min boll rakt på hjässan. Adios. Finito.
Jag vill. Men ändå vill jag inte.
Jag vet att jag kommer bli lika ful fast jag klipper mig.
Känns som att det inte spelar någon roll vad jag gör.
Lika jävla ful för de.
Går inte att göra mycket annat med mitt hår än toffs och boll på knoppen.
Platt, dött och livlöst.
Så det ska få bli en förändring. Snart nångång.



Adjö min älskling ! Love you forever.
Kanske ses vi igen.
Då är kanske tiden bättre för oss båda.


Kommentarer
Postat av: mam

men lilla älsklingen, håretväxer ju igen..o du är söt o snygg med eller utan hår;-) friskar upp håret att få klippa till lite extra...se på mej..hi hi hi..men den växer väl igen kanske mitt håt..

2010-05-16 @ 22:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0