Hemma från Tunisien

Hemma från Tunisien.
Vi kom fram till Arlanda vid 3 halv 4 inatt.
På söndagen hann vi sola och bada till klockan 15,
for mot flygplatsen vid 18, satt där och väntade på flyget som
skulle gå vid 21, försenad 1 h p ga askmoln.
Som sagt framme på Arlanda vid halv 4 inatt, sedan satt
vi på Arlanda och väntade till klockan 09:10 tills flyget mot Kiruna lyfte.
Sov kanske 1 h på Arlanda och sedan sov jag hela vägen till Kiruna.
Här hemma somnade vi innan 13 och har sovit tills nyss.
Jag är så jävla död nu så det inte är klokt. Ska ut och
jobba natt alldeles strax.

Jag har inte blivit så brun, buhuuhuuu.
Brännt pannan har jag gjort. PANNAN !? Haha. Mystiskt.
Blir nog att pressa på solariet då :p

Nä, nu måste jag göra mig klar för arbetet.
Bilder kommer när jag har ork, tid och lust.

Skönt att vara hemma.
Borta jävligt bra men hemma bäst : )

Jag älskar våran säng och toalett !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0