Rubrik ?

Ni tycker säkert att jag vore berätta om resan till Tunisien/Hammamet.
Men jag orkar inte. Det hinner hända mycket på en vecka.
Och att inte skriva dag för dag gör det ju omöjligt att sen skriva
alltihop rakt upp och ner. Men kan berätta lite av min personliga fakta :p

Tunisien var ett fint land. Bra mat. Billigt om man vågar pruta.
Rent. I allafall runt hotell området
och på dom ställena vi var mest på. Flygplatsen var SKINANDE ren.
Folket som sålde sina saker var jävligt jobbiga. Men men. Det är deras
sätt att tjäna pengar på så man får se det från dears sida också.
Men jag hade shoppat MYCKET mer om dom inte varit lika på.
Väldigt trevliga människor. Mycket turister. Kanske ett resemål
för äldre och barn familjer. Men lungt ska det vara. Så för min
del passade det bra. Jag hade kunnat resa till Tunisien igen,
men då när det även är sommar i Sverige. Vi råkade ut för en regn dag.
Och en dag som solen kom på em. Men resten av dagarna var stekande.



Jag ligger och tjurar för att solen inte ville komma fram.
Men den kom fram på em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0