du lediga måndag

Full ös, medvetslös!
Härlig dag.

Enda minuset är att jag inte tränat idag.
Tänkte att det nog gör susen att vila en dag till.
Idag känner jag mig nästan helt frisk.
Jag har aldrig käkat så mycket smärtstillande
som dessa dagar. Men det hjälpte som fan!
Ville verkligen inte bli sjuk nu.

Ska ändå fortsätta proppa i mig piller,
i förebyggande syfte ;)
Blir väl pilloman nu.

Nää... Imorgon blir det träning.
Känner mig som värsta latmasken.
Minst 3ggr/vecka måste jag träna.
Eller böööör jag träna.
Jag ska bli en läckerbit!

Joo, Troja har fått valpar idag :)
Mamma hade t om gjort mun mot mun metoden på en.
Hihi, hon är så söt min underbara mor.


Kommentarer
Postat av: Julia

Men hade inte hon nyss valpar? jädra hon är ute och friar!! ;)

2010-11-23 @ 09:31:00
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0