FÖRBANNAT!

Helloooo!
Jag är sjuk.
Förbannat säger jag då bara!
Jag blir så jäkla irriterad.
Började träna på måndag och har gått varje dag sen dess.
Och för första gången var det riktigt roligt och jag har
riktigt längtat till nästa träningspass efter varje gång.
Så går jag och blir sjuk. FÖRBANNAT en gång till!

Jag har feber. Ont i huvudet, mest på höger ansiktshalva.
Runt höger öga och på högra sidan av näsan.
Och täppt i högra näsborren.
Misstänkte bihålsinflamation, eller vad det nu heter och ringde
mor min och kollade om det kunde vara det.
Hon tyckte det lät som det i af.
Jag har haft så ont så jag har gråtit. Då har man ont.
Jag längtar tills jag blir frisk igen så jag får träna.
FÖRBANNAT!!!!!
Jag blir så irriterad, jag hatar ta mig fan att vara sjuk.
Så värdelöst.
Jag tänker inte sjukskriva mig. (jag har kollat om det är ok
att jag kommer till jobbet ändå, och det är de)
Jag jobbar hela helgen. Jag har inte råd att vara sjuk.
Jag behöver varje krona.
Tog nyss dom två sista ipren, känns mkt bättre nu.
Ska köpa TREO. Då jäklar...

Adjö!
Håll er friska!


Kommentarer
Postat av: nina

så hade jag med, inge ku..men det gick över :D sen

2010-11-18 @ 21:02:19
Postat av: Lotta

Senast jag vart riktigt förkyld misstänkte jag också bihålsinflammation. Hade till och med ont i käkarna så jag ringde vårdcentralen och dom sa att jag skulle vila och vänta en vecka och ringa om det inte gått över. Det bästa att göra när man troligtvis har bihålsinflammation är att vila, och se på fan dom hade rätt, jag blev frisk inom en vecka :)

Så du borde ta de riktigt lugnt. Men du har väl ledigvecka nästa vecka så då får du vila då om du inte vill sjukskriva dig.

Krya på dig kära syster <3

2010-11-19 @ 19:37:05
URL: http://hellete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0