hej bloggen

Mina fingrar är iskalla. Jag har dålig blodcirkulation. Idag, och dom 2 senaste dagarna har jag mått förjävligt. Var ut på fest i fredags. Ångest. Jag ville inte ens, jag hade ingen lust, men gjorde de ändå. Ångest. Jag hade ju bestämt mig. Jag vill inte mer, inte ens en endaste gång. Inget bra händer. Det är totalt meningslöst. Men ändå gör jag det. VARFÖR? Jag vill inte ens!!! Först är jag extremt bakis i två dagar, lite bakis några dagar till. Sen när jag börjar må bra fysiskt så måste jag jobba med att må bra psykiskt igen också, och det är den delen som är så tung. Jag är totalt sänkt. Vill bara lägga mig ner och dö. Allt för att slippa denna jävla ångest. Allt detta för en värdelös fyllas skull. Tack lisa för att du ser till så att du mår dåligt. Bra val, bra jävla val! Jag tror inte många fattar de här. Dom som inte varit med om de här kan inte förstå. "kan man inte ta de lugnt då?" nä, de är just de MAN inte kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0