hej bloggen

Idag fyller finaste saga 3år! Mosters lilla piga redan så stor. Den där ungen är helt underbar. Så rolig, så smart, så himla söt, så envis. Denna tös har en underbar personlighet, ni ska bara veta. Jag jobbar hela dagen, hade tänkt åka dit på rasten men jag är och har varit sjuk så jag får snällt avstå. Längtar så in i norden tills jag får ge hennes presenter. Hade allra hellst vilja fira denna dag med min piga, men ibland blir de inte som planerat. Hoppas hon har en riktigt rolig dag och att hon får ha dans-disco med sina små vänner. Hoppas även nina filmar lite av dagen så jag får vara med på något sätt :-) hehe..jaja, snart är denna helg över och det betyder ledighet för mig! Jippi! Hoppas jag är frisk snart. Just idag mår jag riktigt bra, febern verkar ha försvunnit, bara snorig näsa kvar. Vill träna på måndag igen!!! Ipren och c-vitamin är inte så pjåkigt ändå ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0