jag älskar förmiddagar!

jag älskar att jobba fm. att vakna tidigt, jobba och tjäna pengar gjort på samma tid som dom flesta, laga middag i normal tid, umgås med andra som jobbar normal tid, sen det bästa, att kvällen och natten är din egen! Jag får rutin på vardagen när jag jobbar fm. Och det är de som är så jäkla underbart. Igår hade jag fullt upp och satte mig inte ner för en lugn stund förrän vid halv nio, and i like it! Jag får en helt annan energi dom här dagarna jag jobbar fm. Jag blir effektiv och håller igång. För mig känns det som att mitt sanna jag kommer fram. Att det är så jag är och jag trivs med den tanken. Stupade i säng redan klockan 21 igår och somnade innan 22. Härliga tider :-) bara det att sitta och äta middag med sin sambo är guldvärt. På tal om inget alls, fan vad jag är pissis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0