kyckling

Igår innan jobbet tog jag 2 ipren och drack en c-vitamin.
Så hade jag ingen värk på hela kvällen, var bara lite hängig.
Annars gick det hur bra som hellst.
Imorse, vid halv 5 eller halv 6, vad nu klockan var,
så vaknade jag av att det började göra ont i mitt face igen.
Aj aj aj. Klev upp och tog mig två ipren och somnade om.
Värken är fortfarande borta, skönt.
Känner mig lite febrig idag med men antar att det försvinner
idag igen mot eftermiddan.
Mitt stora problem är att jag jobbar fm imorgon och på söndag.
Jag vet inte hur jag ska orka med de. 07:46-21:00, både lördag och söndag.
Som för dom flesta så är sjukdomen som värst på morgonen och släpper
mer mot dagen och på kvällen börjar den ta sig igen.
Skulle gärna slippa att börja tidigt lö-söndag.
Men jag vill ha mina pengar så jag ska kämpa på.

Min fina piga fyller 3 år imorgon och det kommer jag att missa. :(
Planen var den att jag skulle gå dit på rasten men nu när jag är
sjuk så skippar jag det. Vill inte att pigan och gossen ska bli sjuka.
Och vill verkligen inte att deras redan sjuka mor ska bli sjukare ;)

Nu ska jag göra något. Äta frukost och kolla film.
Ligga i soffan. Knarka piller. Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0