natter

God kväll!
Här ligger jag på en madrass i tv rummet med datorn på magen.
Det gillar jag. Att kunna ligga med datorn...på mig alltså.
Asså, att slippa sitta och data sig.

Jag vill ha jätte mycket pengar.
På tal om ingenting. Men jag vill ändå.

Snart vore jag sova.
Jag är trött men har ingen lust med att sova ännu.
Men är nog lika bra för annars blir jag väckt av en
krypande baby som imorse. Sen när jag förflyttade mig
till sängen där lill pigan sov så vaknade jag när hon vaknade.
Senare väckte hon mig med låssas frukost på sängen. Gulli gull unge.
Dagen har varit väldigt rolig.
Jag älskar mina syskonbarn, dom är så fina å goa.
FÖRUTOM när jag sover och dom bara bölar.
Då blir jag stööööörd i min skalle.
Tur att dom är glada mer än dom grinar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0