fyllkärringen

Idag är det onsdag. Visste ni om det?
Det vet jag. Så de så.

Helgen.
Hmm.
Vi gick ut på lördagen.
Jag blev jätte full och minns nästan ingenting.
Bara små bilder då och då.
Farligt. Jobbigt. Ångest.
Jag ska aldrig mer dricka alkohol.
Eller jag ska aldrig mer dricka och bli så där full igen.
Inte här i stan i af. Kanske i byn.
Eller nä.
Jag ska aldrig mer dricka. Aldrig.
Sen att bli så där bakis!
OH MY GOOOOOD.
Vill inte blir så där dålig igen.


Jag är inte riktigt reparerad ännu heller.
Sömnen har bråkat med mig hela veckan.
Men imorgon får jag sovmorgon och det ska bli så skönt.
Alkoholen förstör mig. Och min sömn.

Nä. Nu ska jag glo tv.


Fyllkärring.


Kommentarer
Postat av: Miaa

jag vill oxå vara fyllkärring, var fan hundra år sen =) då får man vela :)

2010-10-13 @ 22:04:52
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0