ikea

Så var det ju min mobil.
Den for i toa stolen för kanske 2 veckor sen?
Nu håller den på att slå av hela jäkla tiden.
Jag blir lite less.
Vore köpa en ny. Jag är lite sugen på en Iphone.
Men då säger Tony att man måste ha abonemang.
Att det är bäst så. Det tycker jag med.
Men jag tycker det är sååå trist att betala räkningar.
Enda räkning jag har i månaden är hyran.
Halva hyran.

Sen är planen att köpa nya tv-rumsmöbler.
Inte soffa. Men resten.
Som består av tv-bänk, soffbord, skrev först
tv-rumsbord men tyckte det lät lite knasigt, hihi.
Ja, nytt databord, datastol och 2 nya lackhyllor och
så vill jag ha nån slags bokhylla. Det blir inte så fasligt
dyrt eftersom möblerna kommer inhandlas från IKEA.
Men när? Jag och min sambo skulle kolla på det till helgen.
Sa han. Han skjuter alltid upp saker. Sen, sen, sen, sen...
Imorgon, neeej, imorgon, imorgon...

Och en ny matta ska jag också ha.

Typ det är ska jag ha.

Egentligen vill jag inte ha den här. Vill bara ha ett vitt runt soffbord.
Kanske finns fler i butiken, men inte på hemsidan i af...




Skrivbordet vill jag ha men är ganska dyr...
Så den blir nog nog ändå inte.
Sen en data stol....
Jaja, nu ska jag kila!


Kommentarer
Postat av: nina

kom ihåg vars du ska slänga gamla mattan! obs obs obs!

2010-10-27 @ 16:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0