jojojojojobbaface

Åååååååååh.
Snart börjar jag ju jobba.

Jag skulle trivas mycket bättre på en arbetsplats där
man bara jobbar förmiddag, mån-fredag.
Dom här dagarna när jag jobbat fm så har jag fått så
mycket gjort. Jag hinner/orkar med dom vardagliga sysslorna
och lite till. Sen att sätta sig i soffan till ett bra program på kvällen
och känna sig trött och känna att man hunnit med en del.
Det är som ganska fint.

Men då är det ju mina underbara ledigveckor jag går miste om....
Ledigveckorna är guldvärda.
Men å andra sidan jobbar man typ varannan helg och det
tycker jag inte är så kul alla gånger.

Ääääh, vad jag skriver skit.




Kommentarer
Postat av: mamma

alltså......vad du är fin och vacker, jag knycker denna bild, att du vet den

2010-10-14 @ 22:39:47
URL: http://gwm.blogg.se/
Postat av: Lisa

tihi, gör det du :-)

2010-10-15 @ 11:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0