Kanelbulle

Oj.
Ni får ju inte tro att jag glömde att fira kanelbulle dagen.
Den firades på Safari med systrar och en systerdotter.
Den enormt stora kanelbullen var tyvärr inte god.
Jag visste det sen tidigare men envisades ändå med att
fira bullens dag. Dom kan göra alla sorters bakelser men
misslyckas med en simpel kanelbulla!?
Börja göra vaniljbullar kanske? Måste dom vara så hårda?
Nä, det får bli så att jag aldrig mer köper en kanelbulle där.
Så enkelt är det.
Jag får nöja mig med tillexempelt mammas goda bullar istället!
Det är grejer det :-)

Ja, mjölk drack jag till. Synd att den var lite små varm och konstiga smulor i...
Får väl dricka annat nästa gång också ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0