nu är det fredagsmys

Tjabba tjena hallååååååå!
Idag har det varit en rolig och trevlig dag.
Tiden som är kvar av denna kväll kommer jag
spendera själv i soffan och kolla film.
Jag klagar inte.
I like it :-)
Fast det är ju klart att det vore roligare om n-å-g-o-n
satt brevid mig i våran stora soffa, hihi.
Näää, film är ganska skönt att kolla själv,
speciellt om det är en böl film.
Då vill jag kunna snyfta genom hela filmen utan att
någon lyfter ett ögonbryn ;-)
Jag gillar böl filmer.

Ikväll blir det Erin Brockovich. Den är sååå sååå sååå bra.
Vacker film.
Verklighetsbaserade är sällan dåliga.


Kommentarer
Postat av: Peka

Grina på du!

2010-10-22 @ 23:34:53
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: pavel

Perkele jag hade velat vara & grina med dig.

Du är min drömbrud.

2010-10-23 @ 00:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0