Snö bilder!

Idag har vi haft det kallt här i våran lilla stad.
Det har blåst riktiga iiiisvindar.
Snön har lagt sig på backen igår.
Eller var det i förrgår?
Hursomhellst är sommaren över.
Hösten likaså.
Vintern är här nu.
Eller den är på god väg att träda fram för denna säsong.
Jag log imorse när jag trampade mig till jobbet.
Fast det var svin kallt.
Fast jag var jäkligt trött och bara ville ligga i min säng.
Fast jag höll på att frysa rumpan av mig. (det hade ju inte gjort nåt)
Jag log.






Jag är väl förberedd för denna vinter.
Idag hade jag mössa, halsduk, täckisar, dunjacka och uggs.
Det var helt perfekt kläder för vädret. För mig.
För er normala med normal kroppstemperatur vet jag inte.
För min frusna själ var det perfekt.
Jag måste köpa vantar.


Kommentarer
Postat av: Gisela

Fint med snö:)

2010-10-14 @ 17:28:43
URL: http://giselaopitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0